counter create hit

مطالب مرتبط:

سهام شرکت مادر تخصصی گوگل سقوط کرد

با «هویت‌های سرگردان» در جامعه چه کنیم؟ نخستین موفقیت رسمی سوریه در انهدام جنگنده رژیم اسرائیل در چهار دهه/ هشدار روسیه به طرفین منازعه/درخواست اسرائیل برای میانجیگری و مداخله روسیه و آمریکا ...

قرعه رجیستری به نام «ال جی» افتاد

قرعه رجیستری به نام «ال جی» افتاد

پس از گوشی‌های اپل، گوگل، بلک‌بری و موتورولا، کمیته رجیستری، برند «ال جی» را به عنوان برند دیگری که مشمول رجیستری می‌شود، اعلام کرد. به گزارش ایسنا، با آغاز فاز اجرایی رجیستری، در مرحله اول ابتدا گوشی‌های شرکت اپل و در مرحله بعدی گوشی‌های گوگل، بلک ...

فناوری هوشمند گوگل برای تربیت کودکان

فناوری هوشمند گوگل برای تربیت کودکان

شرکت گوگل پتنت یک فناوری هوشمند خانگی را به ثبت رسانده است که با استفاده از "دوربین" و تعدادی "حسگر" رفتار کودکان را بررسی می‌کند و هنگام انجام یک رفتار ناشایست توسط کودکان، همانند یک "برادر بزرگ‌تر" به آنها تذکر می د ...

گوشی های گوگل باز هم با مشکل مواجه شدند

خبرگزاری ایسنا: کاربران گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل ۲ و ۲ ایکس ال گوگل دوباره از مشکل باتری و گرمای بیش از اندازه گوشی‌های خود اعلام نارضایتی کرده‌اند. به گزارش وب سایت ...

عرضه رسمی ARCore 1.0 گوگل

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، گوگل قرار بود ARCore  را در نمایشگاه MWC 2018 رسما به بازار ارائه کند اما ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته که زودتر برای عرضه این پلت فرم مخصوص توسعه برنامه های واقعیت افزوده، اقدام کند. ...

اطلاعات آی کلاد شما روی سرورهای گوگل نگهداری می شوند

اپل به تازگی سند امنیتی سیستم‌عامل آی‌اواس خود را به‌روز رسانی کرده و در آن اشاره شده که دیتاهای شخصی مرتبط با سرویس آی‌کلاد این شرکت از این به بعد در سرورهای شرکت گوگل علی‌الخصوص سرویس ...

زمان رونمایی و عرضه اندروید P

زمان رونمایی و عرضه اندروید P

خبرگزاری ایسنا: گزارشهای منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد نسخه بعدی سیستم عامل اندروید، ملقب به Android P را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رونمایی و عرضه کند. ...

تاپیک سی و چهارم: از راه اندازی صندوق سرمایه گذاری توسط مؤسس اوبر تا شکایت دولت فرانسه از شرکت های گوگل و اپل

طبق روال یکشنبه های گذشته، این هفته نیز به بررسی ۵ خبر مهم خارجی که طی هفته گذشته در صدر خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف جهانی فعال در حوزه کسب وکار منتشر شده است، خواهیم پرداخت. ...

لایو یوتیوب به نرم افزار دوربین گوشی های هوشمند اضافه می شود

رسانه کلیک – قابلیت لایو یوتیوب که هم اکنون در این پلتفرم به کاربران امکان ارسال ویدیو زنده را می دهد، به زودی وارد اپلیکیشن پیش فرض برخی مدل های گوشی هوشمند می شود. به گزارش کلیک به نقل از ورج؛ لایو یوتیوب هم اکنون در اختیار کاربران مرورگر کروم قرار دارد. با است ...

تاپیک سی و پنجم: از برگزاری نخستین انتخابات مبتنی بر بلاک چین تا عرضه فناوری بلاک چین توسط گوگل

طبق روال همه یکشنبه های گذشته، این هفته نیز به برسی ۵ خبر مهم خارجی که طی هفته گذشته در صدر خبرهای منتشر شده توسط خبرگزاری های مختلف جهانی فعال در حوزه کسب وکار منتشر شده است، خواهیم پرداخت. به گزارش اکوسیستم، در هفته سوم از سومین ماه میلادی  اخبار جالب ...

انتشار آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در ایران

سرانجام آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 در ایران به انتشار رسید.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) در کشور را منتشر کرده است.قابلیت های جذابی در این بروزرسانی به گوشی گلکسی اس 8 اضافه می شود.سامسونگ سرانجام آپدیت اندروید 8 را برای کاربران ایرانی گلکسی اس 8 منتشر کرد ...

عرضه گلکسی جی ۷ Duo با آخرین نسخه اندروید

اوایل سال جاری میلادی بود که دستگاهی با شماره مدل “SM-J720F” در بنچمارک های “GeekBench” و “GFXBench” رویت شد و ما تصور می کردیم به دنبال یکپارچه کردن نام محصولات سامسونگ، این گوشی هوشمند با نام Galaxy J8 2018 به دست کاربران می رسد. ولی مطابق با کدهایی ...

تیراندازی در یوتیوب 4 زخمی بر جای گذاشت+عکس

تیراندازی در یوتیوب 4 زخمی بر جای گذاشت+عکس

حادثه تیراندازی در مقر مرکزی یوتیوب در کالیفرنیا چهار نفر را زخمی کرده است.

همه آنچه درباره «نسیم نجفی اقدم»، عامل تیراندازی به مقر یوتیوب می دانیم؛ «سلبریتی شبکه های اجتماعی»، «گیاه خوار»، «فعال حقوق حیوانات» و فعال در رشته «زیبایی اندام» +ویدئو

به گفته پلیس آمریکا زنی ۳۹ ساله به نام نسیم نجفی اقدم مظنون تیراندازی روز سه شنبه در مقر یوتیوب در شهر سن برونوی ایالت کالیفرنیا بوده و در نهایت در همان محل تیراندازی کشته شده است. برخی رسانه ها گفته اند که زن قصد داشته پسری را که او را می شناخت بکشد. برخی نیز می ...

چه کسی یوتیوب را به گلوله بست/ تلاش برای تحریف واقعیت در رسانه های غربی و ضدانقلاب

به گفته پلیس آمریکا زنی ۳۹ ساله به نام نسیم نجفی اقدم مظنون تیراندازی روز سه شنبه در مقر یوتیوب در شهر سن برونوی ایالت کالیفرنیا بوده و در نهایت در همان محل تیراندازی کشته شده است. ...

کارمندان گوگل به همکاری با وزارت دفاع آمریکا اعتراض کردند

بیش از سه هزار و 100 کارمند گوگل با امضای نامه ای به همکاری این شرکت با پروژه های وزارت دفاع آمریکا اعتراض کرده اند.

اتهام سرقت اطلاعات ؛ این بار گریبانگیر یوتیوب شد

یوتیوب با اتهام سنگین سرقت اطلاعات و داده های کودکان متهم شده است . موضوعی که از سوی گروه های حمایت از کودکان مطرح شده است.

۱۰ ویدیو پر بیننده یوتیوب ۲۰۱۷: از «کودک ۱۲ ساله» تا «لیدیگاگا»

۱۰ ویدیو پر بیننده یوتیوب ۲۰۱۷: از «کودک ۱۲ ساله» تا «لیدیگاگا»

ویدیو های پر بیننده در یوتیوب، حکم طلا برای صاحبان کانال های انتشار دهنده دارد. هر اندازه ویدیو پر بیننده باشد، صاحبان کالا و خدمات با مدیران کانال تعامل مادی خوبی برقرار می کنند تا نسبت به معرفی کالاهای آنان برای مخاطبان  بی شمارشان اقدام کنند. این فرصت ...

۵ خطای جدی در استفاده از AdWords ابزار گوگل

۵ اشتباه خطرناک در استفاده از ابزار AdWords در گوگل

AdWords ابزار توسط گوگل این ابزار بسیار کاربردی گوگل کاربران می توانند فروش محصولات خود را به کمک کند. اما کاربرانی که تمایل به استفاده از این ابزار در افزایش فروش محصول خود را. شما باید هوشیار هرگز ۵ خطا در بقیه این مطلب به آن اشاره می کنیم در استفاده از این محصول متعهد باشد. گزارش از اکوسیستم مانند استفاده از ابزار Google AdWords می تواند به عنوان یک ابزار کاربردی در فروش محصول به کاربران کمک می کند تا به همان اندازه استفاده کنید همچنین نیاز به مورد خاص است. در واقع استفاده صحیح از این ابزار می تواند همه از دلار به ۲ دلار افزایش, اما شما باید مراقب باشید که در آن جهت و به چه منظور استفاده از این ابزار استفاده می شود. با توجه به بسیاری از مناطق همان اندازه که استفاده از AdWords می شود اظهار داشت: در استرالیا, افزایش در آمد های کاربردی می تواند یک عامل اتلاف سرمایه بستگی دارد. در واقع عملکرد این خدمات به گونه ای طراحی شده است که کمی پیچیده است. این ابزار به نحوی طراحی شده برای صاحبان کسب و کار و افزایش فروش و تبلیغ محصول خود را می تواند کمک کند اما استفاده از آن بدون دانش کافی در خصوص چگونه آن را با این نسخهها کار برای افراد با تجربه می تواند خطرناک باشد. اگر شما یکی از کسانی که شما مالک کسب و کار و می خواهید به استفاده از ابزار Google AdWords برای افزایش فروش محصول و ارائه محصول خود را به دیگر کاربران موفق باشید توصیه می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. در استفاده از AdWords ابزار 5 خرید مهم این است که یک راه وجود دارد, در, خواهد شد. اشتباه اول: وقتی کاربر از ابزار AdWords برای معرفی و تبلیغات محصول خود استفاده می کند با یکسری تبلیغات مختصر که در کنار صفحه مواجه می شود که البته این ابزار امکان تولید چنین تبلیغاتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در واقع کاربر می تواند بنرهای تبلیغاتی طراحی کند که در تمام مدتی که کاربر با استفاده از این ابزار به جستجو می پردازدف در کنار صفحه نمایش داده شوند. نکته کهم این است که در حدود ۲ میلیون وب سایت و اپلیکیشن وجود دارد که کابر می تواند از طریق جستجو در ابزار  AdWords به آن ها دسترسی پیدا کند. کاربر حتی می تواند در این ابزار ویدیو هایی را تولید کند که بتواند آن ها در شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب با سایرین به اشتراک بگذار. اما نکته کهم و کلیدی که بسیاری از کاربران را دچار اشتباه و خطا می کند این است که هر کاربر در صورتی می بایست برای محصول خود بنر تبلیغاتی تهیه کند که مطمئن باشد محصول تولیدی او برای سایرین جذاب و از طرفی کاربردی است. چون تبلیغ کاربردی و موثر می تواند باعث شود که کاربر برای کلیک بر روی بنر و مشاهده جزییات محصول ترغیب شود اما بنر تبلیغاتی که آنقدر جذاب نباشد که بتواند کاربر را برای مشاهده جزییات محصول ترغیب نماید نمی تواند در افزایش فروش محصول کمک کننده باشد و گاهی میزان فروش محصول را کاهش می دهد. اشتباه دوم: استفاده از ابزار AdWords هیچ ربطی به احساسات شما از جمله صبر، کهربانی و یا حتی رمانتیک بودن کاربر ندارد. در واقع اگر گاربری نتواند محصولی را که یک دلار خریده به قیمت ۴ دلار بفروشد مسما نمی تواند یک کسب و کار موفق را از طریق ابزار AdWords راه اندازی کند. به عبارت دیگر دانش حسابداری کاربر در استفاده از این ابزار برای خرید و فروش باید به اندازه کافی به روز باشد. کاربر برای استفاده از این ابزار همانند استفاده از تبلیغاتی که در گوگل برای محصول انجام می شود باید به اندازه کاففی حرفه ای و خبره باشد. صاحب کسب و کار باید جایگاه واقعی و همچنین مشترین بالقوه خود را در میان افرادی که به نوعی محصولی را از طریق ابزار AdWords به فروش می رسانند بداند. بعد از شناسایی موقعیت باید بداند که چگونه تا چه میزان می تواند می تواند بر روی ذهن مشتری تاثیر گذار باشد و او را تحت تاثیر خود قرار دهد. از طرفی باید بداند که تا چه حد این تاثیر گذاری باعث جذب مشتری و فروش محصول شده است. نکته کهم دیگری که کاربر ابزار AdWords به عنوان صاحب کسب و کار باید به آن توجه کند این است که در برخی از موارد استفاده از این ابزار برای معرفی محصول بسیار هزینه بر تر از استفاده از روش های کاربردی دیگر برای ارائه و معرفی محصولات است. بنابراینب اید بداند که اگر جایگزین های به صرفه تری نسبت به ابزار AdWords وجود دارد از آن ها برای معرفی و فروش محصول خود استفاده نماید. اشتباه شماره ۳: صاحبان کسب و کاری که می توانند از ابزار AdWords به صورت موفقیت آمیزی برای ارائه محصول خود استفاده کنند کسانی هستند که در واقع در چند زمینه مشغول به فعالیت و فروش محصول هستند. در واقع این افراد همان کسانی هستند که قادر به راه اندازی بیش از یک شرکت هستند. به عبارت دیگر این افراد هرگز و ابدا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نمی دهند. در واقع آن ها چندین شرکت با ارائه محصولات کاملا متفاوت را راه اندازی می کنند و مخاطبان آن ها کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. نکته کهمی که هرگز نباید نسبت به آن اشتباه کنید این است که در معرفی محصولات می بایست از لغات کلیدی منحصر به فرد و جذابی استفاده کنید تا بتواند در کمترین واژه بیشترین معرفی را از محصول ارائه دهد و در عین حال بتواند برای مخاطب جذاب و اغواگرانه به نظر بیاید. اشتباه شماره ۴: صاحبان کسب و کار و افرادی که از ابزار AdWords گوگل استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که تنها آن ها نیستند که از این ابزار برای معرفی محصول خود استفاده می کنند و همجنین محصولی که آن ها ارائه می دهند هزاران نمونه مشابه دیکر دارد که توسط افراد دیگر قرار است به فروش برسد آن هم از طریق ابزار AdWords بنابراین می بایست تا حد امکان از امکانات سمعی و بصری خود برای ترغیب و جذب مشتری استفاده نمایند. واقعیت این است که مشتریان و افرادی که به دنبال محصول و خرید آن در دنیای مجازی و فضای اینترنتی هستند بیشتر از طریق آنچه می بینند و آنچه می خوانند به خرید محصول ترغیب می شوند. اشتباهی که بسیاری از ارائه دهندگان محصول از طریق ابزار AdWords انجام می دهند این است که این افراد هرگز به قدرت جاذبه های بصری و استفاده از آن برای افزایش محصول توجه نمی کنند. بنابراین توصیه می کشود که در معرفی محصول حتما و صد در صد از جاذبه های بصری به منظور جذب مشتری بیشتر و بیشتر استفاده شود. اشتباه شماره ۵: هر کاربر و ارائه دهنده محصول از طریق ابزار AdWords باید به این نکته توجه کند که تبلیغات و امور مربوط به آن یک بازی تفریحی نیست. بلکه آن تبلیغی تاثیر گذار و جذاب و از طرفی موفق خواهد بود که با علم و آگاهی طراحی و ارائه شود. بسیاری از این تبلیغات تا حد زیادی به ابزار Analaytics گوگل مجهز است. این ابزار برای پیگری پیام ها وبازدید هایی که مخاطبان از صفحات تبلیغات محصول مورد نظر می کنند، کاربرد دارد. در واقع با قرار دادن کدهای این ابزار در صفحه تبلیغات محصول آمار بسیار جالبی از تعداد بازدیدها و حتی طبف مخاطبانی که آن صفحه را مشاهده و بازدید کرده اند در اختیار صاحب کسب وکار قرار داده می شود. از طرفی با استفاده از این ابزار می توان به این نکته پی برد که کلمات کلیدی استفاده شده برای معرفی محصول تا چه میزان کاربردی و موفق عمل کرده است. بنابراین داشتن دانش کافی برای استفاده همزمان و کاربردی از چندین ابزار در کنار هم برای افزایش میزان فروش و گسترده تر کردن طیف مخاطبان در کنار معرفی مناسب و بهیه محصول می تواند بسیار کاربردی و کلیدی باشد. البته به غیر از ۵ اشتباهی که در بالا به توضیح آن ها پرداخته شد، اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از ابزار AdWords گوگل مرتکب می شوند اما تلاش برای حذف ۵ اشتباه بزرگ بالا می تواند تاثیر مستقیم و زیادی در موفقیت استفاده از این ابزار برای معرفی محصول و ارائه مناسب به مخاطبین مناسب آن داشته باشد.