counter create hit

مطالب مرتبط:
ناسا با کمک هوش مصنوعی گوگل حیات فرازمینی کشف کرده است؟/نشست خبری مهم در روز پنجشنبه

ناسا با کمک هوش مصنوعی گوگل حیات فرازمینی کشف کرده است؟/نشست خبری مهم در روز پنجشنبه

دانش > نجوم - ناسا اعلام کرده که روز پنجشنبه(۲۳ آذر) برای اعلام آنچه پربارترین کشف فضایی تاریخ خوانده شده نشستی خبری خواهد داشت. از آنجایی که این کشف به یافته‌های تلسکوپ فضایی کپلر تعلق دارد خیلی‌ها برای این نشست و احتمال کشف حیات ...

توقف حذف اپلیکیشن هایی که از API دسترسی استفاده می کنند

توقف حذف اپلیکیشن هایی که از API دسترسی استفاده می کنند

گوگل تصمیم خود مبنی بر حذف برنامه ها روی گوگل پلی استور با استفاده از API دسترسی اندروید را متوقف می کند. گوگل از یک تعلیق 30روزه استفاده می کند تا از این طریق، کاربردهای نوآورانه و مسئولانه از  سرویس های دسترسی را لحاظ کند. این شرکت در ابتدا یک مهلت 30 روزه ...

نتایج جستجوی ایرانی ها در گوگل

نتایج جستجوی ایرانی ها در گوگل

خبرگزاری مهر: بررسی لغات پرتکرار و داغ جستجو شده در موتور جستجوی گوگل توسط کاربران ایرانی از افزایش توجه کاربران به محتوای فارسی و سرویس دهنده‌های بومی در فضای مجازی حکایت دارد. به گزارش گوگل به رسم هر ساله خود، لغات پرتکرار و داغ جستجو شده در ...

تبدیل گوشی های اندروید به ابزار امنیتی

به گزارش فارس، این اپلیکیشن که با عنوان Haven به صورت عمومی منتشر شده از سنسورهای داخلی گوشی هوشمند برای ردیابی تغییرات محیط اطراف آن استفاده می‌کند. برای مثال برای کنترل محیطی که در آن حضور ندارید اپلیکیشن Haven می‌تواند صداهای اطراف را ضبط کن ...

اپلیکیشن AutoNotification کلیدهای جدیدی به اعلان های جی میل اضافه می کند تا سریع تر ایمیل ها را مدیریت کنید + لینک دانلود

اعلان های اندروید یکی از بهترین ویژگی های این سیستم عامل هستند و روی اندروید ۸ به بهترین شکل پیاده سازی و نمایش داده می شوند اما هنز گاهی اوقات کاربران احساس می کنند چیزهایی کم است. بخشی از توسعه و تکامل اعلان های اندروید مربوط به سیستم عامل است و بخش دیگری ...

کشف حفره امنیتی دیگری در ویندوز 10 توسط گوگل!

Travis Ormandy یکی از محققین امنیتی گوگل باز هم یکی از مشکلات امنیتی را در قسمت مدیریت رمز عبور ویندوز آشکار کرد. این نقص با نصب برنامه مدیریت رمز عبور Keeper به مهاجمان اجازه می دهد تا رمزهای عبور را سرقت کنند. او می گوید که این ...

پچ امنیتی گوگل برای دستگاه های اندروید

گوگل، پچ امنیتی خود را برای پیشگیری از آسیب‌پذیری دستگاه‌های پیکسل و نکسوس در ژانویه 2018 ارائه کرد.به گزارش ایسنا به نقل از چاینا دیلی، گوگل اعلام کرد که پچ امنیتی تمام آسیب‌پذیری‌های م ...

ورژن نهایی اندروید 8.0 اوریو بالاخره به موبایل های گلکسی اس 8 می آید

ورژن نهایی اندروید 8.0 اوریو بالاخره به موبایل های گلکسی اس 8 می آید

دیجیاتو/ کمپانی سامسونگ مدتی است که به دارندگان موبایل های هوشمند خود اجازه می دهد تا نسخه بتای اندروید ۸ اوریو را دریافت کرده و پیش از عرضه عمومی، به آزمایش آن بپردازند. در آخرین خبری که درباره برنامه بتای سامسونگ شنیدیم، دارندگان موبایل های ...

وستینگهاوس تلویزیون های ارزان  قیمت مبتنی بر اندروید خود را رونمایی کرد

وستینگهاوس تلویزیون های ارزان قیمت مبتنی بر اندروید خود را رونمایی کرد

کمپانی آمریکایی وستینگهاوس به دنبال فراگیر کردن محصولات خود در بازار است از این رو رویه‌ی عرضه‌ی محصولات ارزان‌قیمت مجهز به سیستم‌عامل اندروید را در پیش گرفته است. سری جدید تلویزیون‌های وستینگهاوس در ۴ سایز مختلف روانه بازار می‌شوند که کوچک‌ترین آن نسخه‌ی ۴۳ اینچی است؛ ق ...

کشف

کشف "بدافزار" جدید با هدف سرقت اطلاعات بانکی کاربران اندروید

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از اس‌سی مگ‌زین؛ طبق بررسی‌های صورت گرفته کارشناسان اظهار کردند بدافزاری کشف‌ شده که روی سیستم‌های اندرویدی فعالیت می‌کند و 232 برنامه پرکاربرد اندرویدی را آلوده کرده است.محققان امنیتی نوع جدیدی از بدا ...

اندروید ۴٫۳ از TRIM پشتیبانی می کند تا بازده تمام ابزارهای نکسوس افزایش یابد

پشتیبانی اندروید ۴٫۳ از TRIM , این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بازده ابزارهای اندرویدی پس از چند وقت استفاده،کاهش می‌یابد حتی ابزارهای خانواده نکسوس نیز از این قاعده مستثنی نیستند.این موضوع در تبلت نکسوس ۷ اول به خوبی حس می‌شد. اما حالا ک ...

گوگل | رقابت‌های ماه‌نوردها بدون برنده به پایان می‌رسد

گوگل | رقابت‌های ماه‌نوردها بدون برنده به پایان می‌رسد

همشهری آنلاین: مسابقه گوگل لونار اکس پرایز (Google Lunar XPrize) که اولین ماموریت ماه‌نوردها در بخش خصوصی است، بدون بنده به پایان می‌رسد سازمان دهندگان ی ...

جورج سوروس: فیسبوک و گوگل سد راه دموکراسی هستند

به گزارش یورونیوز جورج سوروس، بازرگان و سرمایه‌گذار آمریکایی مجارتبار، در جریان مراسم شام سالانه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس عملکرد شرکت‌های اینترنتی و شبکه‎های اجتماعی همچون فیسبوک و گوگل را به چالش کشید. او با انتقاد از انحصارطلبی این شرکت‌ها آنها را تهدیدی برای ...

اختراع گوگل برای شکسته نشدن تخم مرغ + عکس

اختراع گوگل برای شکسته نشدن تخم مرغ + عکس

مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) : به گزارش دیجیتال ترندز، گوگل که از سال ۲۰۱۳ خدماتی موسوم به اکسپرس را برای فروش و تحویل کالا راه اندازی کرده، دوست ندارد به علت آسیب دیدن محصولاتش در حین انتقال زیان مالی ببیند و از همین رو جعبه‌های ...

امکان اشتراک‌گذاری شارژ باقیمانده گوشی با "گوگل مپس"

شرکت گوگل قصد دارد در نسخه‌های جدید "گوگل مپس"، امکان به اشتراک گذاشتن مقدار شارژ باقیمانده باتری گوشی‌ها را فراهم کند. به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، وبسایت "اندروید پلیس"، متوجه کدی در آخرین نمونه آزمایشی سرویس "گوگل مپس" (Google Maps) برای اندروی ...

اندروید بعدی از حاشیه بالای صفحه به سبک آيفون X پشتیبانی خواهد کرد

اندروید بعدی از حاشیه بالای صفحه به سبک آيفون X پشتیبانی خواهد کرد

مطابق گزارش جدیدی از بلومبرگ، به نظر می رسد که گوگل خواهان ایجاد تغییراتی دراماتیک در طراحی سیستم عامل اندروید است که به زودی آن ها را در اندروید P آشکار می کند.   نسخه بعدی اندروید که به گفته بلومبرگ در گوگل از آن با عنوان بستنی پ ...

گوگل تبلیغات مزاحم را از امروز حذف می کند

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، از امروز گوگل کروم مجهز به یک افزونه مسدود کننده تبلیغات می‌شود که اجازه نمی‌دهد تبلیغات آزاردهنده ناگهان روی صفحه کاربر باز شوند. این مسدود کننده تبلیغات برای نسخه‌های موبایل و دسکتاپ گوگل کروم عرضه می‌شود. ...

۵ خطای جدی در استفاده از AdWords ابزار گوگل

۵ اشتباه خطرناک در استفاده از ابزار AdWords در گوگل

AdWords ابزار توسط گوگل این ابزار بسیار کاربردی گوگل کاربران می توانند فروش محصولات خود را به کمک کند. اما کاربرانی که تمایل به استفاده از این ابزار در افزایش فروش محصول خود را. شما باید هوشیار هرگز ۵ خطا در بقیه این مطلب به آن اشاره می کنیم در استفاده از این محصول متعهد باشد. گزارش از اکوسیستم مانند استفاده از ابزار Google AdWords می تواند به عنوان یک ابزار کاربردی در فروش محصول به کاربران کمک می کند تا به همان اندازه استفاده کنید همچنین نیاز به مورد خاص است. در واقع استفاده صحیح از این ابزار می تواند همه از دلار به ۲ دلار افزایش, اما شما باید مراقب باشید که در آن جهت و به چه منظور استفاده از این ابزار استفاده می شود. با توجه به بسیاری از مناطق همان اندازه که استفاده از AdWords می شود اظهار داشت: در استرالیا, افزایش در آمد های کاربردی می تواند یک عامل اتلاف سرمایه بستگی دارد. در واقع عملکرد این خدمات به گونه ای طراحی شده است که کمی پیچیده است. این ابزار به نحوی طراحی شده برای صاحبان کسب و کار و افزایش فروش و تبلیغ محصول خود را می تواند کمک کند اما استفاده از آن بدون دانش کافی در خصوص چگونه آن را با این نسخهها کار برای افراد با تجربه می تواند خطرناک باشد. اگر شما یکی از کسانی که شما مالک کسب و کار و می خواهید به استفاده از ابزار Google AdWords برای افزایش فروش محصول و ارائه محصول خود را به دیگر کاربران موفق باشید توصیه می کنیم این مطلب را تا پایان مطالعه کنید. در استفاده از AdWords ابزار 5 خرید مهم این است که یک راه وجود دارد, در, خواهد شد. اشتباه اول: وقتی کاربر از ابزار AdWords برای معرفی و تبلیغات محصول خود استفاده می کند با یکسری تبلیغات مختصر که در کنار صفحه مواجه می شود که البته این ابزار امکان تولید چنین تبلیغاتی را در اختیار کاربر قرار می دهد. در واقع کاربر می تواند بنرهای تبلیغاتی طراحی کند که در تمام مدتی که کاربر با استفاده از این ابزار به جستجو می پردازدف در کنار صفحه نمایش داده شوند. نکته کهم این است که در حدود ۲ میلیون وب سایت و اپلیکیشن وجود دارد که کابر می تواند از طریق جستجو در ابزار  AdWords به آن ها دسترسی پیدا کند. کاربر حتی می تواند در این ابزار ویدیو هایی را تولید کند که بتواند آن ها در شبکه های اجتماعی از جمله یوتیوب با سایرین به اشتراک بگذار. اما نکته کهم و کلیدی که بسیاری از کاربران را دچار اشتباه و خطا می کند این است که هر کاربر در صورتی می بایست برای محصول خود بنر تبلیغاتی تهیه کند که مطمئن باشد محصول تولیدی او برای سایرین جذاب و از طرفی کاربردی است. چون تبلیغ کاربردی و موثر می تواند باعث شود که کاربر برای کلیک بر روی بنر و مشاهده جزییات محصول ترغیب شود اما بنر تبلیغاتی که آنقدر جذاب نباشد که بتواند کاربر را برای مشاهده جزییات محصول ترغیب نماید نمی تواند در افزایش فروش محصول کمک کننده باشد و گاهی میزان فروش محصول را کاهش می دهد. اشتباه دوم: استفاده از ابزار AdWords هیچ ربطی به احساسات شما از جمله صبر، کهربانی و یا حتی رمانتیک بودن کاربر ندارد. در واقع اگر گاربری نتواند محصولی را که یک دلار خریده به قیمت ۴ دلار بفروشد مسما نمی تواند یک کسب و کار موفق را از طریق ابزار AdWords راه اندازی کند. به عبارت دیگر دانش حسابداری کاربر در استفاده از این ابزار برای خرید و فروش باید به اندازه کافی به روز باشد. کاربر برای استفاده از این ابزار همانند استفاده از تبلیغاتی که در گوگل برای محصول انجام می شود باید به اندازه کاففی حرفه ای و خبره باشد. صاحب کسب و کار باید جایگاه واقعی و همچنین مشترین بالقوه خود را در میان افرادی که به نوعی محصولی را از طریق ابزار AdWords به فروش می رسانند بداند. بعد از شناسایی موقعیت باید بداند که چگونه تا چه میزان می تواند می تواند بر روی ذهن مشتری تاثیر گذار باشد و او را تحت تاثیر خود قرار دهد. از طرفی باید بداند که تا چه حد این تاثیر گذاری باعث جذب مشتری و فروش محصول شده است. نکته کهم دیگری که کاربر ابزار AdWords به عنوان صاحب کسب و کار باید به آن توجه کند این است که در برخی از موارد استفاده از این ابزار برای معرفی محصول بسیار هزینه بر تر از استفاده از روش های کاربردی دیگر برای ارائه و معرفی محصولات است. بنابراینب اید بداند که اگر جایگزین های به صرفه تری نسبت به ابزار AdWords وجود دارد از آن ها برای معرفی و فروش محصول خود استفاده نماید. اشتباه شماره ۳: صاحبان کسب و کاری که می توانند از ابزار AdWords به صورت موفقیت آمیزی برای ارائه محصول خود استفاده کنند کسانی هستند که در واقع در چند زمینه مشغول به فعالیت و فروش محصول هستند. در واقع این افراد همان کسانی هستند که قادر به راه اندازی بیش از یک شرکت هستند. به عبارت دیگر این افراد هرگز و ابدا تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار نمی دهند. در واقع آن ها چندین شرکت با ارائه محصولات کاملا متفاوت را راه اندازی می کنند و مخاطبان آن ها کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. نکته کهمی که هرگز نباید نسبت به آن اشتباه کنید این است که در معرفی محصولات می بایست از لغات کلیدی منحصر به فرد و جذابی استفاده کنید تا بتواند در کمترین واژه بیشترین معرفی را از محصول ارائه دهد و در عین حال بتواند برای مخاطب جذاب و اغواگرانه به نظر بیاید. اشتباه شماره ۴: صاحبان کسب و کار و افرادی که از ابزار AdWords گوگل استفاده می کنند باید توجه داشته باشند که تنها آن ها نیستند که از این ابزار برای معرفی محصول خود استفاده می کنند و همجنین محصولی که آن ها ارائه می دهند هزاران نمونه مشابه دیکر دارد که توسط افراد دیگر قرار است به فروش برسد آن هم از طریق ابزار AdWords بنابراین می بایست تا حد امکان از امکانات سمعی و بصری خود برای ترغیب و جذب مشتری استفاده نمایند. واقعیت این است که مشتریان و افرادی که به دنبال محصول و خرید آن در دنیای مجازی و فضای اینترنتی هستند بیشتر از طریق آنچه می بینند و آنچه می خوانند به خرید محصول ترغیب می شوند. اشتباهی که بسیاری از ارائه دهندگان محصول از طریق ابزار AdWords انجام می دهند این است که این افراد هرگز به قدرت جاذبه های بصری و استفاده از آن برای افزایش محصول توجه نمی کنند. بنابراین توصیه می کشود که در معرفی محصول حتما و صد در صد از جاذبه های بصری به منظور جذب مشتری بیشتر و بیشتر استفاده شود. اشتباه شماره ۵: هر کاربر و ارائه دهنده محصول از طریق ابزار AdWords باید به این نکته توجه کند که تبلیغات و امور مربوط به آن یک بازی تفریحی نیست. بلکه آن تبلیغی تاثیر گذار و جذاب و از طرفی موفق خواهد بود که با علم و آگاهی طراحی و ارائه شود. بسیاری از این تبلیغات تا حد زیادی به ابزار Analaytics گوگل مجهز است. این ابزار برای پیگری پیام ها وبازدید هایی که مخاطبان از صفحات تبلیغات محصول مورد نظر می کنند، کاربرد دارد. در واقع با قرار دادن کدهای این ابزار در صفحه تبلیغات محصول آمار بسیار جالبی از تعداد بازدیدها و حتی طبف مخاطبانی که آن صفحه را مشاهده و بازدید کرده اند در اختیار صاحب کسب وکار قرار داده می شود. از طرفی با استفاده از این ابزار می توان به این نکته پی برد که کلمات کلیدی استفاده شده برای معرفی محصول تا چه میزان کاربردی و موفق عمل کرده است. بنابراین داشتن دانش کافی برای استفاده همزمان و کاربردی از چندین ابزار در کنار هم برای افزایش میزان فروش و گسترده تر کردن طیف مخاطبان در کنار معرفی مناسب و بهیه محصول می تواند بسیار کاربردی و کلیدی باشد. البته به غیر از ۵ اشتباهی که در بالا به توضیح آن ها پرداخته شد، اشتباهات دیگری نیز وجود دارند که بسیاری از کاربران در هنگام استفاده از ابزار AdWords گوگل مرتکب می شوند اما تلاش برای حذف ۵ اشتباه بزرگ بالا می تواند تاثیر مستقیم و زیادی در موفقیت استفاده از این ابزار برای معرفی محصول و ارائه مناسب به مخاطبین مناسب آن داشته باشد.